Опт та дропшиппінг

Що таке дропшиппінг?

Якщо коротко, то це відправка з нашого складу безпосередньо вашому покупцеві товару, який Ви купуєте у нас за пільговими цінами, а продаєте зі своєю націнкою.

При відправці замовлень в рамках програми Дропшиппінг ми не докладаємо до посилки будь-яких промо-матеріалів, візиток, спец пропозицій, і не намагаємося якимось іншим способом схилити Вашого клієнта до співпраці з нами безпосередньо.

Ми зацікавлені в розвитку Вашого бізнесу!

Варіанти програми Дропшиппінг:

1. Ви отримуєте гроші від клієнта, розміщуєте у нас і оплачуєте замовлення (різницю цін залишаючи собі), ми відправляємо товар за вказаною Вами адресою.

2. Ви розміщуєте у нас замовлення і вказуєте адресу доставки, а також кінцеву суму замовлення, ми відправляємо товар з післяплатою, після отримання післяплати ми виплачуємо Вам різницю вартості.

Чим дропшіппінг відрізняється від оптової закупівлі?

Дрібний опт - викуп невеликої партії товару заздалегідь, для розміщення на власному складі або вітрині. Дропшиппінг передбачає розміщення замовлення на запит конкретного клієнта.

З точки зору знижки відмінностей немає. Ми надаємо ті ж ціни як для Дропшиппінг, так і для дрібного опту.

Як стати дропшиппером?

Для отримання доступу до оптового прайсу відправте заявку на opt@wazza.com.ua, в якій вкажіть:

1. Який магазин Ви представляєте, його основна спеціалізація, посилання на сайт або сторінку.

2. Ваші контактні дані - ім'я, телефон, фактична адреса магазину (якщо є не лише в Інтернеті).

3. Яка група товарів з нашого асортименту цікавить.

Всі пункти є обов'язковими для розгляду заявки. Відповіді "сайт в розробці, сторінки немає", "цікавлять всі групи товарів" та подібні не приймаються.

Які ціни ми пропонуємо для оптових покупців?

Для кожного товару встановлена ​​РРЦ (рекомендована роздрібна ціна). Продавати вище РРЦ можна. Ставити ціни нижче РРЦ - лише за попереднім погодженням з нами, з відповідним обґрунтуванням.

Оптові ціни також розраховуються індивідуально. Щоб отримати доступ до оптового прайсу з переліком товарів і статусом наявності на складі, що регулярно оновлюються, відправте заявку на opt@wazza.com.ua (див. Як стати дропшиппером?).

Зверніть увагу, в нашому асортименті представлені лише офіційні екшн-камери, коптери та стабілізатори. З гарантією, забезпеченою виробником. А ось аксесуари представлені як офіційні, так і дуже багато альтернативних, в будь-якому ціновому сегменті. І по аксесуариці ми дійсно можемо зробити краще на ринку пропозицію.

Яке мінімальне замовлення?

Після авторизації і отримання доступу Ви можете розміщувати замовлення за оптовими цінами на будь-яку кількість товару, в т.ч. на 1 од. Обмеження мінімального замовлення відсутнє. Втім, ми рекомендуємо оптимізувати обсяг замовлення, тому що витрати на доставку лягають на Вас.

Чи можна отримати вивантаження товару?

Так, ми надаємо вивантаження в XML форматі з основними відомостями - назва, артикул, категорія, ціна, наявність, заголовное фото.

При цьому в вивантаженні відсутній повний набір фото товару, характеристики та будь-який опис. Після реєстрації в якості партнера вам буде доступно копіювання фото, а також характеристик товарів, проте в ручному режимі.

Для написання власних текстів в якості орієнтира Ви можете використовувати опис товару і додаткові відомості, наведені на нашому сайті. Дослівне копіювання не вітається.

Чи можна продавати товар на Розетці?

На даний момент робота з магазинами на маркетплейсі "Розетка" не ведеться з причин:
- вивантаження для Розетки вимагає вказівки конкретної кількості, ми передаємо лише статус наявності;
- у вивантаженні не міститься ні параметрів товарів, ні описів;
- автоматично ми передаємо лише заголовне фото товару.

Як розмістити замовлення?

Будь-яким зручним способом:
- відправивши всі деталі на email opt@wazza.com.ua;
- відправивши всі деталі через Viber/Telegram;
- оформивши замовлення на сайті під своїм обліковим записом, але з даними фактичного одержувача, вказавши в коментарі суму післяплати або оціночну вартість.

Яка гарантія на товар?

Для кожної категорії товару термін гарантії вказується індивідуально. Його можна побачити на сторінці товару, під мініатюрами фото товару на ПК або під статусом наявності на мобільних пристроях.

Детальніше про умови гарантії та повернення читайте тут.