Умови гарантії і повернення

Гарантії

Вся продукція, що мається у нашому магазині, проходить 3-етапну перевірку на відповідність заявленим характеристикам.

Перший етап - детально перевіряємо та тестуємо зразки, отримані від нового виробника.
Другий етап - перед прийомкою нової партії вибірково тестуємо кілька примірників кожного різновиду.
Третій етап - безпосередньо перед відправкою Вашого замовлення ми перевіряємо кожну одиницю.

У момент отримання замовлення ми прохаємо Вас також перевірити зі свого боку комплектність та відсутність дефектів. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування:

  • дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом 10 робочих днів з дати приймання товару назад;
  • гарантія анулюється у разі використання товару не за призначенням або недбалого поводження з ним;
  • підставою гарантії є документ, що був виданий під час покупки товару та завірений підписом менеджера магазину.

Повернення та обмін

Повернення дефектних товарів, на які поширюється гарантія, можливе протягом усього гарантійного терміну.

У тих випадках, коли Ви замовили товар помилково або маєте сумніви з приводу його функціональності, Ви можете відмовитися від Вашого замовлення та повернути товар (сплативши вартість зворотної пересилки) на протязі 14 календарних днів з моменту оплати. Ця процедура не матиме жодних ускладнень, якщо:

  • товар не використовувався та зберіг свій товарний вигляд (не має слідів використання, не порваний, не забруднений, не має потертостей та ін.);
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  • у Вас є в наявності документи, що підтверджують факт покупки.

Після повернення товару належної якості, а також якщо протягом 10 днів не можливо усунути дефекти, що виникли з вини виробника, Ви отримуєте право:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару*;
  • здійснити обмін товару на аналогічний (н-д, інший колір або розмір) при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

*повернення грошових коштів здійснюється протягом семи днів з моменту отримання товару назад.


Будь ласка, зверніть увагу!

Перш ніж відправляти повернення, необхідно повідомити менеджеру інтернет-магазину по телефону номер Вашого замовлення та артикул, котрий повертаєте. Це дозволить максимально швидко отримати товар назад і відправити Вам заміну або повернути його вартість.

Гарантія не поширюється на програмне забезпечення, деталі обробки й корпусу, батареї та акумулятори, програмне забезпечення (ПЗ), кабелі з’єднання та інші деталі, що мають обмежений термін використання (служби).

Виробник та продавець не несе гарантійну чи будь-яку іншу відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано завдану людям, домашнім тваринам, майну, у разі якщо це сталося внаслідок недотримання вимог чинного законодавства, правил та умов експлуатації виробу та його частин і кріплень, умисних чи необережних дій (бездіяльності) споживача або третіх осіб, дії обставин непереборної сили.

Магазин не несе гарантійні зобов'язання та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:

  • Якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, які не відповідають його прямому призначенню.
  • У разі порушення правил та умов експлуатації, збирання виробу, викладених в інструкції з експлуатації.
  • Якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту.
  • Якщо дефект викликано зміною конструкції, схеми виробу або експлуатацією, коли компоненти були застарілі або пошкоджені, що не передбачено виробником.
  • Якщо дефект викликано дією непереборної сили, нещасними випадками, умисними чи необережними діями (бездіяльністю) споживача або третіх осіб.
  • Якщо виявлено ушкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або механічними ушкодженнями.
  • Якщо ПЗ (програмне забезпечення) було модифіковано, використовувалось не оригінальне ПЗ третіх виробників або використовувалось застаріле ПЗ.

Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на наступні недоліки виробу:

  • Механічні ушкодження, що виникли після передачі товару споживачеві.
  • Ушкодження, викликані невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних мереж, а також зумовлені використанням апарату в середовищі з електромагнітними та бездротовими перешкодами чи іншими подібними зовнішніми чинниками.
  • Ушкодження, викликані використанням нестандартних та (чи) неякісних витратних матеріалів, приладів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації тощо.