Умови гарантії і повернення

Гарантії

Вся продукція, що мається у нашому магазині, проходить 3-етапну перевірку на відповідність заявленим характеристикам.

Перший етап - детально перевіряємо та тестуємо зразки, отримані від нового виробника.
Другий етап - перед прийомкою нової партії вибірково тестуємо кілька примірників кожного різновиду.
Третій етап - безпосередньо перед відправкою Вашого замовлення ми перевіряємо кожну одиницю.

Термін гарантії складає від 3 місяців до 5 років, залежно від категорії товару (конкретний термін вказано на сторінці товару)

У момент отримання замовлення ми прохаємо Вас також перевірити зі свого боку комплектність та відсутність дефектів. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування:

  • дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені авторизованим виробником сервісним центром;
  • гарантія анулюється у разі використання товару не за призначенням або недбалого поводження з ним;
  • підставою гарантії є документ, що був виданий під час покупки товару та завірений підписом менеджера магазину.

Повернення та обмін

Повернення дефектних товарів, на які поширюється гарантія, можливе протягом усього гарантійного терміну.

У тих випадках, коли Ви замовили товар помилково або маєте сумніви з приводу його функціональності, Ви можете відмовитися від Вашого замовлення та повернути товар (сплативши вартість зворотної пересилки) на протязі 14 календарних днів з моменту оплати. Ця процедура не матиме жодних ускладнень, якщо:

  • товар не використовувався та зберіг свій товарний вигляд (не має слідів використання, не порваний, не забруднений, не має потертостей та ін.);
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  • у Вас є в наявності документи, що підтверджують факт покупки.

Після повернення товару належної якості, а також якщо протягом 14 днів не можливо усунути дефекти, що виникли з вини виробника, Ви набуваєте право:

  • отримати відповідний товар належної якості;
  • придбати інший товар з наявного асортименту з відповідним коригуванням взаєморозрахунків.

Також якщо авторизованим виробником сервісним центром виявлені істотні недоліки, що унеможливлюють ремонт або використання за призначенням, Ви отримуєте право вимагати повернення вартості товару відповідно до ціни, що вказана у документі, що підтверджує факт купівлі, у терміни, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".


Будь ласка, зверніть увагу!

Перш ніж відправляти повернення, необхідно повідомити менеджеру інтернет-магазину по телефону номер Вашого замовлення та артикул, котрий повертаєте. Це дозволить максимально швидко отримати товар назад і відправити Вам заміну або повернути його вартість.

Гарантія не поширюється на програмне забезпечення, деталі обробки й корпусу, батареї та акумулятори, програмне забезпечення (ПЗ), кабелі з’єднання та інші деталі, що мають обмежений термін використання (служби).

Виробник та продавець не несе гарантійну чи будь-яку іншу відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано завдану людям, домашнім тваринам, майну, у разі якщо це сталося внаслідок недотримання вимог чинного законодавства, правил та умов експлуатації виробу та його частин і кріплень, умисних чи необережних дій (бездіяльності) споживача або третіх осіб, дії обставин непереборної сили.

Магазин не несе гарантійні зобов'язання та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:

  • Якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, які не відповідають його прямому призначенню.
  • У разі порушення правил та умов експлуатації, збирання виробу, викладених в інструкції з експлуатації.
  • Якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту.
  • Якщо дефект викликано зміною конструкції, схеми виробу або експлуатацією, коли компоненти були застарілі або пошкоджені, що не передбачено виробником.
  • Якщо дефект викликано дією непереборної сили, нещасними випадками, умисними чи необережними діями (бездіяльністю) споживача або третіх осіб.
  • Якщо виявлено ушкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або механічними ушкодженнями.
  • Якщо ПЗ (програмне забезпечення) було модифіковано, використовувалось не оригінальне ПЗ третіх виробників або використовувалось застаріле ПЗ.

Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на наступні недоліки виробу:

  • Механічні ушкодження, що виникли після передачі товару споживачеві.
  • Ушкодження, викликані невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних мереж, а також зумовлені використанням апарату в середовищі з електромагнітними та бездротовими перешкодами чи іншими подібними зовнішніми чинниками.
  • Ушкодження, викликані використанням нестандартних та (чи) неякісних витратних матеріалів, приладів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації тощо.